W systemie Just-In-Time można wyróżnić 3 główne cele:
1. Wzrost zdolności organizacji do współzawodniczenia z konkurencją i pozostawania konkurencyjną w długim okresie.
2. Wzrastająca wydajność w obrębie systemu produkcyjnego.
3. Redukcja kosztów poprzez zmniejszenie współczynnika nieprawidłowo wykorzystanych materiałów i efektywniejszego wykorzystania dostępnej siły roboczej.
Powyższe cele główne uzupełnione są przez szereg celów krótko- i długoterminowych:
- Identyfikacja i szybka oraz skuteczna odpowiedź na potrzeby i wymagania klienta jako głównego centrum zainteresowania przez dzisiejszy biznes,
- Osiągnięcie i utrzymanie optymalnego stosunku jakości proponowanych wyrobów do kosztu ich wytworzenia,
- Redukcja strat materiałowych,
- Wypracowanie dobrych długoterminowych relacji z dostawcami, które to pomagają w osiągnięciu większej efektywności procesu w obszarze zarówno zarządzania zapasami i materiałami, jak i systemu zaopatrzenia,
- Permanentne / ciągłe doskonalenie - koncepcja rozpowszechniona w całym przedsiębiorstwie, na wszystkich szczeblach.
Jeśli chce się pozostawać konkurencyjną firmą na rynku to trzeba dbać przede wszystkim o jakość świadczonych usług, inwestować także w reklamę, promocję. Co myślicie o umieszczaniu nadruków na taśmach do pakowania? Widzę, że firma https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-z-nadrukiem/ wykonuje właśnie takie. Moim zdaniem to super pomysł na dodatkową promocję firmy.
OdpowiedzUsuń